Wednesday, 10 August 2011

Lelaki Idaman


"Wanita dicpta dari tulang rusuk kanan seorang lelaki..
Dekat dengan hati untuk di sayangi..
Dekat dengan tangan untuk dilindungi.."

Aku suka sangat pepatah ni..Sebab maksudnya sangat mendalam..
Untuk entry kali ni aku nak cerita serba sedikit pasal lelaki..
Dan untuk entri kali ni..Aku tak buat sikit pun research..
Semuanya lahir dari hati aku..hehehe..

Hurmmm..Lelaki idaman..
Apakah ciri-ciri lelaki idaman aku??
(ni memang betul k..aku tak hipokrit)
Hmm..Aku suka lelaki yang
Sayangkan aku sepenuh hati
Jadikan aku nombor 1 dalam hidup dia
Bertanggungjawab
Pandai amik hati dan jaga hati aku n famili aku jugak
Sedap mata aku memandang(kalau hodoh x selera la nk dating..hehe)
Loving n caring
Romantik (sikit pon xpe)
Humble
Dan yang paling penting
JUJUR dan IKHLAS..

Kenapa jujur dan ikhlas tu aku highlight ek??
Hahaha..Sebab.......
Benda-benda yang lain tu memang bole di buat or di lakonkan
Tapi jujur n ikhlas x boleh kan..
Haha..Pandai gak aku ni  kan..huhu

Btw..Aku paling x suka lelaki yang suka menipu
Dan jugak yang berlagak..

TAPI...
Ada lagi ke lelaki macam ni..
Hurmm..Tak tau la kan...
Aku ingat aku dah jumpa lelaki idaman aku yang ada semua ciri-ciri idaman aku
Tapi.....Sebenarnya tak jumpa pun lagi..hehe

Walaubagaimanapun
Aku percaya qada dan qadar yang telah di tetapkan (wajib tuhh)
Aku percaya jodoh pertemuan di tangan tuhan
Hanya Dia yang tahu
So, kita tak boleh la nak memandai-mandai kan
Segalanya akan aku terima..
Insyallah....



No comments:

Post a Comment